2008年5月22日星期四

放弃是另一个开始吗?

不知不觉, 一个学期就快结束了。

然而,在这半年间我到底学到了什么?
我开始怀疑我自己到底是为了什么来念大学。

如果我不念大学, 会是怎样?

如果我现在决定不念了
到底会怎样
我真不敢想象

别人怎么想, 我觉得我不在意
可是, 要怎么面对我的父母?

尤其我根本不知道该怎么面对我的父亲。。

当初我满满的承诺,就像一个短而讽刺的笑话。

我很想坚持,努力的大学念完。

可是我发现,不是我不要念, 而是我完全不知道该怎么念

我以为我适应了, 原来那只是一厢情愿。

fianl exam is coming soon , however i have totally no idea how to prepare for it.

是不是我太笨了?还是只是自我逃避的借口?

我到底该怎么做?
好累,真的好累。。。

5 条评论:

Millie 说...

Finally update your blog liao arh?!so long..aiti...i think you have to find the route you want,don't force yourself too much~jia you ba birdy liang~

tmacliang1 说...

XD

unexpected u r the 1st vistor!

thanks!

i think i have idea how to face it!

JetChiew 说...

hi liang...

u're not the only person who think so.. me too!
dunno y i wanna study this~
nt really interested but no choice... mai hiam la~ at least got chance to study...
if not more tiam lo!!

haha.. all the best!

tmacliang1 说...

XD

u got use blogger mer?

how come i duno de?

nvm la, i already noe wat to do edi!

thank you very much!

XD

JetChiew 说...

i juz updated it these days..
too busy in the past..
no time to write..
now in holidays! haha~

very happy tat u have realized wad you are doing or going to do!
take care~